مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-05-10سياسي

خبر ذبح 110 رأس قربانی برای انتخابات تحریف شده بود


رییس اداره تبلیغات اسلامی اسلامشهر با محکوم کردن تحریف خبر ذبح 110 رأس قربانی برای انتخابات ریاست جمهوری، این تحریف را در جهت تضعیف مشارکت مردم در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازشروع شد، بسیاری از خیریه ها، مساجد و مجموعه های قرآنی دست به دست هم دادند و به صورت منسجم تصمیم گرفتند که 110 رأس قربانی به نیت رفع بلا از تمام مردم دنیا، مسلمانان جهان و سربلندی مردم ایران در انتخابات پیش رو انجام دهند.

این در حالی است که مردم حق دارند در رابطه با اعتقادات و اولویت های خویش، نیت خیر داشته باشند و اداره تبلیغات اسلامی نیز با توجه به وظیفه ترویجی و تبلیغی که در نشر خوبی ها برعهده دارد در خصوص این اقدام شایسته، تبلیغاتی انجام داد.

حجت الاسلام سید حسین موسوی اذعان داشت: مردم اسلامشهر، پیش از این نیز با کاشت 42 هزار اصله نهال زیتون و انجام فعالیت های گسترده ی فرهنگی و اجتماعی در رفع آسیب های اجتماعی، نشان داده اند که در خدمت رسانی و امور انسان دوستانه پیش قدم هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: متأسفانه رسانه های غربی و عربی با عداوت، نیت خیرخواهانه و انسان دوستانه مردم در ذبح قربانی را نادیده گرفتند و خبر را به گونه ای تحریف کردند که انگار اداره تبلیغات اسلامی، برای انتخابات قربانی نذر کرده است درحالیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر ذبح 110 رأس قربانی برای انتخابات تحریف شده بود

خبر ذبح 110 رأس قربانی برای انتخابات تحریف شده بود