مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-10اقتصادي

قول سعید محمد به سهامداران


کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نقدینگی سرگردان موجود که به بیش از 3400 هزار میلیارد تومان می رسد، به جریان اقتصاد بسیار آسیب وارد آورده و وضعیت شاخص های اقتصادی کشور به ویژه تورم را دائما افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، سعید محمد، درباره وضعیت بازار سرمایه و راهکار تیم اقتصادی وی برای برون رفت از این شرایط اظهار کرد : بازار سرمایه از موضوعاتی است که برای تامین مالی پروژه ها بر روی آن حساب باز کرده ایم.

محمد ادامه داد: نقدینگی سرگردان موجود که به بیش از 3400 هزار میلیارد تومان می رسد، به جریان اقتصاد بسیار آسیب وارد آورده و وضعیت شاخص های اقتصادی کشور به ویژه تورم را دائما افزایش می دهد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر بتوانیم این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم، این تهدید را به فرصت تبدیل کرده ایم و مسیر هدایت این نقدینگی به سمت تولید، بازار سرمایه است.

به همین دلیل برنامه جامعی را برای احیای بورس و بازار سرمایه تدوین کرده ایم.

قدم اول برای احیای این بازار بازگرداندن اعتماد مردم است.

محمد با بیان اینکه برای بازگشت اعتماد مردم اول باید با متخلفان بورسی که سال گذشته باعث شدند بسیاری ها در این بازار آسیب ببینند برخورد شود، گفت: متاسفانه متخلفان که باعث زیان مردم در بازار سرمایه شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول سعید محمد به سهامداران

قول سعید محمد به سهامداران