مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-10فرهنگي

نشست «پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در منطقه اکو» برگزار می شود


به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، نشست فرهنگی-ادبی «پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در منطقه اکو» به همت مؤسسه فرهنگی اکو و بنیاد سعدی، - به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، نشست فرهنگی-ادبی پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در منطقه اکو به همت مؤسسه فرهنگی اکو و بنیاد سعدی، شنبه 25 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت روز بزرگداشت فردوسی و پاسداشت زبان فارسی، نشست فرهنگی-ادبی پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در منطقه اکو به همت مؤسسه فرهنگی اکو و بنیاد سعدی، شنبه 25 اردیبهشت برابر با 15 می، ساعت 12 به وقت ایران و 7:30 به وقت جهانی (UTC) به صورت مجازی برگزار می شود.

در افتتاحیه این نشست مجازی آقایان سرور بختی، رییس مؤسسه فرهنگی اکو، غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی و فرهنگستان زبان و ادب فارسی، عبدالغفور لیوال، سفیرکبیر جمهوری اسلامی افغانستان در ایران و نظام الدین زاهدی، سفیر جمهوری تاجیکستان، سخنرانی خواهند کرد.

سایر سخنرانان شرکت کننده در این مراسم که درباره گسترش زبان فارسی و جایگاه فردوسی در کشورهای حوزه تمدنی اکو صحبت خواهند کرد، عبارتند از: احمد غنی خسروی، رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه دولتی هرات، عصمت ممداوا، استاد دانشگاه دولتی باکو، بولاتیک باتیرخان، استاد دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در منطقه اکو» برگزار می شود

نشست «پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در منطقه اکو» برگزار می شود