مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-10سياسي

با قدیمی ترین مدیر نظام بیشتر آشنا شوید


سرپرستی سید محمود دعایی بر مؤسسه (روزنامه) اطلاعات، امروز 41 ساله می شود و بدین ترتیب عنوان قدیمی ترین مدیر جمهوری اسلامی او را می برازد.

- سرپرستی سید محمود دعایی بر مؤسسه (روزنامه) اطلاعات، امروز 41 ساله می شود و بدین ترتیب عنوان قدیمی ترین مدیر جمهوری اسلامی او را می برازد.

مدتی این عنوان را با عبدالله جاسبی دانشگاه آزاد و محمد علی زم حوزه هنری مشترکاً در اختیار داشتند و حالا با کنار رفتن هر دو اختصاصی اوست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در ادامه یادداشت خود در عصرایران نوشت: 20 اردیبهشت 1359 و پس از آنکه مؤسسه اطلاعات در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت، امام خمینی سیدمحمود دعایی را به عنوان سرپرست روزنامه اطلاعات منصوب کردند و یادآور شدند روزنامه اطلاعات، مربوط به مستضعفین است .

خود اطلاعات هم در حال حاضر قدیمی ترین نهاد مطبوعاتی کشور به حساب می آید و 96 ساله شده است.

هر قدر در این 41 سال، اطلاعات، روند ثابتی را طی کرده کیهان اما فراز و نشیب فراوان داشته چرا که اولین سرپرست منصوب آن بعد از انقلاب، دکتر ابراهیم یزدی بود و بعد سیدمحمد خاتمی سرپرست کیهان شد و با تصدی وزارت ارشاد جای خود را به سیدمحمد اصغری داد که او هم کار را عملا به سیدحسن شاهچراغی سپرده بود و پس از سانحه هوایی در اسفند 1364 کیهان به دست مهدی نصیری افتاد و از 25 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قدیمی ترین مدیر نظام بیشتر آشنا شوید

با قدیمی ترین مدیر نظام بیشتر آشنا شوید