مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:402021-05-10ورزشي

انتخاب 24 بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان بعد از اردوی آمل


سرپرست تیم های ملی فدراسیون بسکتبال گفت: با گردهم آوردن اعضای تیم ملی از شهرهای مختلف کشور در پایان اردوی آمل 24 بازیکن تیم ملی جوانان برای اردو نهایی اعزام می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، نخستین دوره اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان 2024 از عصر امروز به میزبانی آکادمی باشگاه کاله مازندران در این شهرستان آغاز شد.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی، مسعود قاسمی مدیرتیم های ملی بسکتبال و بهمن سلیمانی مدیرعامل باشگاه ورزشی کاله از نزدیک بر روند ملی پوشان نظارت داشتند و تمرینات نوجوانان بسکتبالیست را زیرنظر گرفتند.

رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی در این دیدار با ملی پوشان، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان آینده سازان کشورمان هستند و باید بیشتر از گذشته به رشد و ترقی نسل جوان در زمینه ورزش و دیگر عرصه ها توجه شود.

رامین طباطبایی با اشاره به اینکه تیم ملی جوانان 2024 می توانند آینده بسکتبال کشور را برای چندین سال تضمین کنند، افزود: با حمایت بخش خصوصی و تلاش کادر فنی توانمند تمام فعالیت نوجوانان تحت نظارت و ارزیابی قرار دارد و با تمرینات مستمر و منسجم شرایط لازم برای رشد و پیشرفت روزافزون فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 24 بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان بعد از اردوی آمل

انتخاب 24 بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان بعد از اردوی آمل