مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-10سياسي

ثبت نام 189 نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکرالله حسن بیگی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تأیید صلاحیت داوطلبین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، - رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بر اساس بررسی صلاحیت ها، تاکنون 189 نفر برای کسب یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکرالله حسن بیگی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تأیید صلاحیت داوطلبین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: بر اساس بررسی صلاحیت ها در این مرحله و تاکنون 189 نفر برای کسب یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رقابت می کنند.

وی همچنین عنوان کرد: داوطلبانی که صلاحیتشان تأیید نشده تا ساعت 18 امروز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران سپس بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مهم 1400 تاکید کرد و افزود: مقدمه های لازم برای نقش آفرینی مردم در عرصه انتخابات 28 خرداد امسال فراهم شده و آمادگی کامل برای برگزاری این رویداد بزرگ سیاسی با حضور قشر های مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 189 نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس در استان تهران

ثبت نام 189 نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس در استان تهران