مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-10اجتماعي

71 هزار دانش آموز زیر پوشش سازمان دانش آموزی البرز هستند


در سطح استان 71 هزار دانش آموز و 2 هزار و 500 مربی در یک هزار مدرسه فعالیت دارند.

- محسن صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یک نهاد دولتی عموی زیر نظر آموزش و پرورش استان و نظارت معاون پرورشی فرهنگی آموزش پرورش استان البرز است، اظهار کرد: 21 اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سازمان دانش آموزی است و امسال نیز بیست و دومین سالروز تأسیس این سازمان است.

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یکی از چهار تشکل دانش آموزی آموزش و پرورش استان البرز محسوب می شود، تصریح کرد: هدف آن اعتلای شخصیت تمام ساحتی دانش آموزان در حوزه های دینی، عاطفی، عقلانی و اجتماعی دانش آموزان است.

رییس سازمان دانش آموزی استان البرز خاطرنشان کرد: سازمان دانش آموزی زمینه ایجاد فعالیت و مشارکت دانش آموزان را در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه این سازمان در حقیقت تربیت غیررسمی و اجتماعی دانش آموزان را بر عهده دارد، گفت: چراکه تربیت رسمی در مدرسه انجام می شود و مهم ترین هدف این سازمان تربیت اجتماعی دانش آموزان است.

صادقیان ادامه داد: یکی از برنامه های این سازمان برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به صورت هدفمند به منظور پذیرش مسئولیت های فردی و گروهی دانش آموزان در قالب جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 هزار دانش آموز زیر پوشش سازمان دانش آموزی البرز هستند

71 هزار دانش آموز زیر پوشش سازمان دانش آموزی البرز هستند