مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-10سياسي

نماز عید فطر سلطانیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود


امام جمعه سلطانیه با تاکید بر تبعیت از تصمیمات ستاد کرونا، گفت: نماز عید فطر در سلطانیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در خیابان گنبد روبه روی مسجد باب الحوائج و مصلی نماز جمعه اقامه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جلسه هماهنگی اقامه نماز عید فطر عصر امروز با حضور مسؤولان دعوت شده و تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه به ریاست حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بعد از تلاوت قرآن کریم، امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه بسیار مبارک و با ارزش رمضان قرار گرفته ایم، اظهار داشت: در ماه رمضان ثواب اعمال انسان مضاعف می شود.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب با بیان اینکه ماه رمضان میدان مسابقه است و طبیعی است که هر میدان مسابقه برنده و بازنده ای دارد، افزود: روز عید فطر یوم الجوائز است و کسانی که در طول ماه رمضان رضایت الهی را کسب کرده اند، در روز عید فطر جوایز خود را دریافت می کنند.

وی به اهمیت روز عید فطر اشاره کرد و گفت: روز عید فطر از اعیاد اسلامی روز بسیار مهمی است چون از یک طرف مؤمنان بعد از یک ماه روزه داری و بندگی با حضور در مساجد و اقامه نماز عید، منتظر پاداش الهی هستند و از طرف دیگر چون نمی دانند که آیا اعمال شان مورد قبول خداوند واقع شده، نگرانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر سلطانیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود

نماز عید فطر سلطانیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقامه می شود