مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-10سياسي

حذف آزمون مجدد مهارت سنجی به منظور استمرار بیمه ای


مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع دستی با اشاره به موافقت دولت با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون بیمه قالی بافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه دار، - ، فرهاد فلاح با ارائه توضیحاتی در خصوص تصمیم هیئت دولت در جلسه عصر دیروز در خصوص موافقت با اصلاح آیین نامه اجرایی قانون بیمه های اجتماعی قالی بافان، بافندگان فرش و شاغلان صنایع دستی شناسه دار، گفت: این موضوع از مدت ها پیش در دستور کار این وزارتخانه قرار داشت و خوشبختانه بعد از یک سال تلاش به نتیجه رسید.

مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: آیین نامه اجرایی قانون بیمه قالی بافان و صنعتگران صنایع دستی شناسنامه دار سال 1388 به تصویب مجلس رسید و دولت وقت آن را ابلاغ کرد.

در این آیین نامه تاکید شده بود صنعتگرانی که از سوی این وزارتخانه یا مرکز ملی فرش برای انجام آزمون مهارت معرفی می شوند و دارای مجوز فعالیت هستند از سوی سازمان فنی و حرفه ای که امین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، مهارت سنجی می شوند.

او اضافه کرد: این موضوع از همان ابتدا مورد انتقاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود چرا که اکثریت افرادی که آزمون مهارت صنعتگران را انجام می دادند، شاگردان استادان صنایع دستی بودند، ضمن این که اعتقاد ما بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف آزمون مجدد مهارت سنجی به منظور استمرار بیمه ای

حذف آزمون مجدد مهارت سنجی به منظور استمرار بیمه ای