مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:352021-05-10اجتماعي

آموزش مداوم برای مقابله با بحران باید در دستور کار قرار گیرد


معاون فرماندار فومن با اشاره به حادثه خیز بودن این شهرستان، گفت: آموزش مداوم برای مقابله با بحران باید در دستور کار قرار گیرد.

- ، شاهین علیزاده عصر دوشنبه جلسه مدیریت بحران شهرستان فومن اظهار کرد: سنجش میزان آمادگی ادارات شهرستان فومن در برابر بلایای طبیعی به ویژه سیل، آتش سوزی و زلزله دلیل برگزاری این جلسه است.

وی با بیان اینکه استان گیلان و شهرستان فومن حادثه خیز است، بر لزوم آمادگی برای این بحران های طبیعی تأکید کرد و افزود: مدیریت بحران، چهار مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی و بازتوانی را در رابطه با وقوع بحران ها باید مورد توجه قرار گیرد.

علیزاده تاکید کرد: استانداردهای لازم در حوزه های مختلف به ویژه عمرانی و ساختمان سازی باید رعایت شود و در این زمینه علی رغم کاستی ها، باید آمادگی خود را حفظ کرد.

معاون فرماندار فومن با بیان اینکه ارائه آموزش مداوم به واحدها و افراد مختلف حائز اهمیت است، اظهار کرد: باید در حین وقوع حوادث، اقدامات و توانمندی ها را به طور هماهنگ و بر اساس برنامه های قبلی انجام داد و سپس در بخش بازسازی، از طریق پرداخت تسهیلات و کمک های بلاعوض در این حوزه اقدام کرد.

وی به وجود کاستی ها در مراحل چهارگانه اشاره کرد و افزود: آگاهی در برابر بحران و انجام پیش بینی ها و پیشگیری های قبلی در این رابطه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مداوم برای مقابله با بحران باید در دستور کار قرار گیرد

آموزش مداوم برای مقابله با بحران باید در دستور کار قرار گیرد