مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-10اجتماعي

10 مدرسه جدید به ظرفیت آموزشی اشتهارد افزوده می شود


در سال تحصیلی آینده 10 مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد - ، مهدی مهرور عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ که با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش اظهار کرد: یکی از چالش های اصلی ما مسئله پرورش است که اهمیت آن کمتر از آموزش نبوده و برای بسترسازی آینده دانش آموزان در زندگی شخصی و جامعه، باید توجه ویژه ای به این بخش مهم شود.

وی در خصوص سنددار کردن املاک آموزش و پرورش افزود: عدم مستندسازی دارایی های آموزش و پرورش همواره یکی از مشکلات این دستگاه بوده و مدیر مجموعه باید پیگیری های لازم را در این خصوص داشته باشد.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: توانمندسازی مدارس از اولویت های مهم در حل مشکلات جاری این دستگاه است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح می شود به آن رسید.

وی با بیان اینکه باید همواره دلمان برای حل مشکل آموزش و پرورش بتپد، افزود: باهمت و مشارکت خیرین مدرسه ساز، در سال تحصیلی آینده 10 مدرسه جدید به مدارس ما در شهرستان افزوده خواهد شد و ما نیز با مساعدت دستگاه های شهرستانی جهت راه اندازی این مدارس یاری خواهیم کرد.

مهرور از همکاری همه جانبه فرمانداری در تحقق اهداف سازمانی وزارت آموزش و پرورش در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و گفت: در اجرای طرح پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 مدرسه جدید به ظرفیت آموزشی اشتهارد افزوده می شود

10 مدرسه جدید به ظرفیت آموزشی اشتهارد افزوده می شود