مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:552021-05-10ورزشي

برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران با لبنان


رییس فدراسیون بسکتبال با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران با کشور لبنان، گفت: دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با کشورهای اروپایی در دستور کار فنی قرار دارد.

- رامین طباطبایی شامگاه دوشنبه در حاشیه سفر به مازندران و بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان 2024 در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: فدراسیون بسکتبال با برنامه ریزی منسجم و مدون طی چهار سال گذشته قصد دارد برای سال 2024 تیم ملی قدرتمند را آماده کند و با حمایت مجموعه کاله که از پتانسیل بالا و زیرساخت مناسب این امر مهیا شده است.

وی با اشاره به اعزام ملی پوشان بسکتبالیست 2020 به کشور لتونی پس از پنج سال اردوی مداوم و منسجم، افزود: این حرکت هم با حمایت مجموعه کاله همراه بود، اقدام آینده نگر تیم ملی بسکتبال 2024 حدود سه ماه آغاز شده تا ملی پوشان تا برای ممسابقات قهرمانی آسیا و رقابت های بسکتبال جهان در سال 2024 آماده شوند.

رییس فدراسیون بسکتبال با اعلام اینکه پس از فراخوان استعدادیابی حدود 680 نفر در سراسر کشور شناسایی شدند که بازیکنان وضعیت بسیار خوب از لحاظ فیزیکی داشند، تصریح کرد: با دعوت شدن نفرات برتر به اردوی تیم ملی، هم اکنون ورزشکاران در شهرستان آمل تمرین دارند و پس از غربالگری حدود 12 نفر به مسابقات 2024 اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران با لبنان

برگزاری دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بسکتبال ایران با لبنان