مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:052021-05-10سياسي

پیام تسلیت ارتش در پی شهادت دانش آموزان افغانستانی در حمله تروریستی کابل


روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شهادت و مجروح شدن ده ها دانش آموز بی گناه و جمعی از مردم در پی وقوع انفجار تروریستی در کابل را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.

- روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شهادت و مجروح شدن ده ها دانش آموز بی گناه و جمعی از مردم در پی وقوع انفجار تروریستی در کابل را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام روابط عمومی ارتش به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم عملیات تروریستی در کابل که منجر به کشته وزخمی شدن تعدادی از مردم بی پناه به ویژه دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا شد بسیار تاسف بار و غم انگیز است.

این اقدام تروریستی نشان از پستی، ذلت و ددمنشی کسانی دارد که جاهلانه بر طبل خشونت و تحریف می کوبند و چهره نورانی اسلام را مشوه و تیره می نمایانند.

این جنایت فجیع از یک سو نشانگر جهل و تفرقه داخلی و از سوی دیگر اشغال و خیانت بازیگران خارجی است که پس از 20 سال حضور در افغانستان با ادعای مبارزه با تروریسم این گونه قلوب انسان های آزادی خواه را به درد می آورد.

درس بزرگ این اقدام ضد انسانی برای تمامی ملل مسلمان و آزاده، درس اتحاد و مقاومت در برابر اشغالگران و اتکای به ظرفیت های داخلی برای تامین امنیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ارتش در پی شهادت دانش آموزان افغانستانی در حمله تروریستی کابل

پیام تسلیت ارتش در پی شهادت دانش آموزان افغانستانی در حمله تروریستی کابل