مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:202021-05-10حوادث

انهدام باند قاچاق سلاح جنگی در تهران


پلیس پایتخت روز دوشنبه از دستگیری سارق سابقه دار با عملیات تعقیب و گریز، چهار زورگیر نازی آباد ، انهدام باند قاچاق سلاح های جنگی، کشف 200 قبضه سلاح سرد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی بیان داشت: کارآگاهان یگان گشت این پلیس حین گشت زنی در محدوده میدان شوش با ظن به خودرو رانا و استعلام شماره پلاک، دریافتند خودرو دارای سابقه سرقت از کلانتری 175 باقرشهر است.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند افزود: ماموران با استفاده از علائم هشداردهنده نظیر آژیر، چراغ گردان و بلندگو به راننده خودرو مذکور دستور توقف دادند، اما متهم پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت به سمت خیابان فداییان جنوب متواری و با حرکات مخاطره آمیز باعث رعب و وحشت شهروندان و خودروهای عبوری شد.

وی ادامه داد: متهم پس از طی کردن مسافتی وارد خیابان های فرعی شهرک بعثت شده و همچنان بدون توجه به هشدارهای واحد گشت با سرعت بسیار بالا به مسیر ادامه می داد که افسر اکیپ برای هشدار و جلوگیری از خسارت های احتمالی چند تیر هوایی در فواصل زمانی و مکانی معین شلیک کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه راننده خودرو مسروقه توجهی به هشدارها نداشته و با حرکات مارپیچ و خسارت به خودروهای عبوری و پارک شده در حال فرار بود که نهایتاً افسر اکیپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق سلاح جنگی در تهران

انهدام باند قاچاق سلاح جنگی در تهران