مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-10ورزشي

رضازاده: پاراوزنه برداران برای کسب مدال در توکیو باید آماده تر شوند


رییس انجمن پاراوزنه برداری با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان این رشته در جام جهانی تایلند، تاکید کرد که تکرار این نتایج در پارالمپیک توکیو به آمادگی بدنی و روحی بیشتری نیاز دارد.

- ، درجریان رقابت های پاراوزنه برداری جام جهانی تایلند که پس از سه روز رقابت شرکت کنندگان شنبه گذشته در بانکوک به پایان رسید، تیم اعزامی ایران توسط هر 6 پاراوزنه بردار پارالمپیکی خود موفق به کسب مدال شد.

روح الله رستمی که در وزن 80 کیلوگرم موفق به رکوردشکنی شد همراه با امیر جعفری، حامد صلحی پور، سامان رضی و منصور پورمیرزایی مدال آوران طلایی ایران در جام جهانی تایلند بودند.

در این پیکارها نادر مرادی به مدال نقره دست یافت.

بدین ترتیب در جدول توزیع مدال ها، ایران با 5 مدال طلا و یک مدال نقره بالاتر از کشور میزبان (تایلند - 3 مدال طلا، 6 نقره و 4 برنز)، مالزی (3 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز)، اندونزی (3 مدال طلا) و ترکیه (3 مدال طلا) در رده نخست قرار گرفت.

در جدول امتیازی این دوره جام جهانی اما تیم پاراوزنه برداری ایران با 71 امتیاز بعد از تایلند 72 امتیازی و بالاتر از مالزیِ 67 امتیازی صاحب جایگاه دوم شد.

حسین رضا زاده رییس انجمن پاراوزنه برداری با ابراز رضایت از عمکلرد ملی پوشان این رشته در جام جهانی تایلند ابراز امیدواری کرد تکرار چنین عملکردی در پارالمپیک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضازاده: پاراوزنه برداران برای کسب مدال در توکیو باید آماده تر شوند

رضازاده: پاراوزنه برداران برای کسب مدال در توکیو باید آماده تر شوند