مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 02:552021-05-10سياسي

جوکار: جریانی در کشور نمی خواهد انتخابات شفاف باشد


جریانی در کشور که یک بخشی از آن در دولت و بخش دیگر آن در مجموعه های دیگر کشور فعال است مخالف شفافیت در انتخابات است و با فضای سازی نمی خواهد این شفافیت را ما در انتخابات داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس به دنبال مصوبه شورای نگهبان در مورد تعیین حداقل ها برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، رییس جمهور به وزارت کشور ابلاغ کرد که قوانینی که تاکنون در کشور بوده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ملاک عمل باشد و ستاد انتخابات نیز عنوان کرده که ملاک عمل ما همین قوانینی است که پیش از این مصوب شده و امروز هم وجود دارد.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به این اقدام رییس جمهور اظهار داشت: در قانون اساسی شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری به طور کلی بیان شده و طبق قانون اساسی وظیفه تفسیر این قانون برعهده شورای نگهبان است و شورای نگهبان در مصوبه اخیر خود تصریح کرده که حداقل مدرک برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری کارشناسی ارشد است و کسی که برای این پست نامزد می شود باید حداقل دارای چهار سال سابقه مدیریتی باشد.

وی افزود: جریانی در کشور که بخشی از آن در دولت و بخش دیگر در دیگر مجموعه های کشور است مخالف این شفافیت و به دنبال حاشیه سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: جریانی در کشور نمی خواهد انتخابات شفاف باشد

جوکار: جریانی در کشور نمی خواهد انتخابات شفاف باشد