مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-10اقتصادي

شمار ثبت نام کنندگان خرمشهری در سامانه «کارا» 3 برابر افزایش یافت


رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خرمشهر گفت: شمار ثبت نام کنندگان خرمشهری در سامانه «کارا» برای دریافت تسهیلات کرونایی در یک ماه اخیر سه برابر افزایش یافته است.

- ، هاشم خنفری دوشنبه شب در نشست شورای اشتغال خرمشهر در فرمانداری خرمشهر، اظهار کرد: میزان ثبت نام خرمشهری ها در سامانه کارا در 10 ماه گذشته، 380 نفر و 187 پرداختی بود اما در یک ماه اخیر این آمار سه برابر افزایش یافته و تعداد ثبت نام کنندگان به 895 نفر رسید و 261 مورد تسهیلات پرداخت شده و100 پرونده نیز آماده انعقاد قرارداد است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شروع به کار این سامانه تاکنون، مبلغ 31 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات به افراد متضرر پرداخت شده است.

رییس اداره کار خرمشهر، به روند ثبت نام در سامانه کارا اشاره کرد و گفت: افراد مشمول در این طرح می توانند با مراجعه به دستگاه های ذی ربط به صنف خود پرونده خود را تکمیل کنند و لیست این افراد از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به اداره صنعت، معدن و تجارت استان ارسال و پس از تأیید آن به اداره کار و وزارت کار ارسال می شود و در نهایت با بارگذاری اطلاعات آنها در سامانه، افراد می توانند که در آن سامانه ثبت نام کنند.

وی در خصوص معرفی ضامن برای دریافت وام توضیح داد: طبق دستورالعمل های ابلاغ شده، برای دریافت وام تا سقف 48 میلیون ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار ثبت نام کنندگان خرمشهری در سامانه «کارا» 3 برابر افزایش یافت

شمار ثبت نام کنندگان خرمشهری در سامانه «کارا» 3 برابر افزایش یافت