مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-05-10سياسي

عشایر قبل از 10 خرداد وارد ییلاق نشوند


مدیر منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر گفت: عشایر قبل از دهم خرداد از ورود به مراتع و دامنه های سرسبز ییلاقات سبلان جلوگیری کنند چرا که هنوز برای کوچ بهاره زود است.

- ایسنا/اردبیل مدیر منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر گفت: عشایر قبل از دهم خرداد از ورود به مراتع و دامنه های سرسبز ییلاقات سبلان جلوگیری کنند چرا که هنوز برای کوچ بهاره زود است.

اظهری در جلسه هماهنگی کوچ بهاره عشایر در مشگین شهر اظهار کرد: در روزهای اخیر تعدادی از عشایر منطقه مغان قصد ورود به مراتع تازه روییده دامنه های سبلان را داشتند که با اقدام به موقع جلوی ورود آنها گرفته شد و به هیچ وجه ورود دام به مراتع دامنه های سبلان در این شرایط درست و مناسب نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و شرایط جوی هفته های آینده، توصیه جدی ما بر این است تا عشایر قبل از دهم خرداد وارد مناطق ییلاقی نشوند و کوچ خود را به گونه ای تنظیم کنند تا در نیمه خرداد از مراتع ییلاقات استفاده کنند.

مدیر منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر گفت: چنانچه قبل از این موعد گروه عشایری وارد منطقه شده و یا در مسیر حرکت به ییلاقات باشند، جلوی کوچ آنها گرفته خواهد شد و با دستور مسئولان انتظامی و قضایی این افراد به منطقه مغان بازگردانده خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر قبل از 10 خرداد وارد ییلاق نشوند

عشایر قبل از 10 خرداد وارد ییلاق نشوند