مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 03:352021-05-11اقتصادي

حال 2600 زنجانی دریافت کننده واکسن کنژوگه چگونه است؟


2600 زنجانی که در کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه شرکت کردند، هیچ گونه عوارض خاصی اعم از نیاز به بستری نداشتند.

- ایسنا/زنجان رییس کلان منطقه 6 آمایش کشور گفت: 2600 زنجانی که در کارآزمایی بالینی واکسن کنژوگه شرکت کردند، هیچ گونه عوارض خاصی اعم از نیاز به بستری نداشتند.

پرویز قزلباش در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه حدود 4000 نفر برای تزریق واکسن کنژوگه در زنجان داوطلب شدند، اظهار کرد: تاکنون 2600 زنجانی واکسن مشترک ایران و کوبا را دریافت کرده اند و روزانه برای 300 داوطلب این واکسن تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن کنژوگه بر اساس رده سنی انجام می شود، به طوری که مقدار واکسن برای هر گروه سنی مشخص شده است، افزود: ثبت نام برای شرکت در کارآزمایی بالینی واکسن ایران و کوبا ادامه داشته اما به زودی به اتمام خواهد رسید.

این مسئول با بیان اینکه ثبت نام کنندگان برای دریافت واکسن کرونای مشترک ایران و کوبا منتظر پیامک باشند، تصریح کرد: برخی از ثبت نام کنندگان برای دریافت واکسن کنژوگه، به دلایل مختلف از دور خارج می شوند، در نتیجه ظرفیت خالی برای سایر داوطلبان ایجاد می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه با استقبال خوبی برای تزریق واکسن کنژوگه در زنجان مواجه شده ایم، گفت: خوشبختانه این واکسن عارضه خاصی نداشته و علائمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال 2600 زنجانی دریافت کننده واکسن کنژوگه چگونه است؟

حال 2600 زنجانی دریافت کننده واکسن کنژوگه چگونه است؟