مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-11سياسي

ایجاد خط ارتباط الکترونیک جدید بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با اعلام خبر ایجاد خط ارتباط الکترونیک جدید بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی اظهار داشت: ارتباط الکترونیکی قوه قضاییه با ناجا ناقص و پر اشکال بود.

- ، عیسی زارع‎ پور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اعلام خبر ایجاد خط ارتباط الکترونیک جدید بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی اظهار داشت: ارتباط الکترونیکی قوه قضاییه با ناجا ناقص و پر اشکال بود، اما با همکاری خوب معاونت فناوری اطلاعات ناجا در سال گذشته، ارتباطات دو مجموعه برخط شد.

وی افزود: گاهی تبادل یک نامه بین پزشکی قانونی و نیروی انتظامی 48 ساعت طول می کشید و آثار جرم هم حتی از بین می رفت، اما با ایجاد زیرساخت ارتباطی جدید، ارجاع پرونده از دادسرا به کلانتری ها، ارسال نتایج تحقیقات از کلانتری ها به دادسراها و انواع مکاتبات به روز خواهد شد که در حال حاضر در سه استان به صورت آزمایشی در حال اجراست.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه همچنین اعلام کرد که با الکترونیکی شدن فرایند اجرایی ماده 37 آیین دادرسی کیفری کسانی که به کلانتری ها مراجعه می کنند می توانند در ثنا ثبت‎نام کرده یا شکواییه‎ شان را در سامانه کلانتری ثبت کنند تا مستقیم به سامانه خدمات قضایی ارجاع شود و پس از دستور قضایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد خط ارتباط الکترونیک جدید بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی

ایجاد خط ارتباط الکترونیک جدید بین قوه قضاییه و نیروی انتظامی