مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-11اقتصادي

حل مشکلات یک کارخانه تولیدی و معدنی با 750 کارگر


مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه اخذ مجوزهای لازم برای واردات ماشین آلات حفاری حل و زمینه تداوم اشتغال 750 کارگر فراهم شد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، یدالله موحد در نشست ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان اظهار کرد: در این نشست همچنین ضرب الاجل دو هفته ای برای تعیین تکلیف واحد تولید پنل های خورشیدی در کرمان تعیین شد.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین مشکلات یک واحد تولیدی و معدنی در زمینه احیای پروانه اکتشاف معدن به دلیل موارد خارج از ید نیز بررسی و مصوبات لازم برای حل مشکلات این واحد تولیدی نیز انجام شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: در صدد باز کردن گره ها و قفل های موجود در مسیر کار واحدهای تولیدی هستیم و در این راستا لازم است که در کنار ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی کارگروه های زیرمجموعه به بررسی موضوعات و تعیین راهکارهای حل مشکلات واحدها بپردازند.

موحد با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی ذیل ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی در اتاق بازرگانی، دفتر دادستان کرمان و سازمان بازرسی، اظهار کرد: براساس منویات و پیگیری های ریاست قوه قضاییه زمینه های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات یک کارخانه تولیدی و معدنی با 750 کارگر

حل مشکلات یک کارخانه تولیدی و معدنی با 750 کارگر