مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-11سياسي

تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر همفکری و هم افزایی رسانه های خط انقلاب


هم افزایی و دغدغه مندی رسانه های انقلابی ضروری است و توقع می رود رسانه هایی که دغدغه نظام، انقلاب و مردم را دارند گرد هم آمده و همفکری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدتقی سهرابی در دیدار با اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس بر فعالیت بسیار گسترده شبکه های خارجی و تبلیغات علیه کشورمان تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه های جریان انقلاب باید با تمام توان در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب حرکت کنند و اجازه ندهند که رسانه های معاند هر آنچه را که می خواهند به مردم تحمیل کنند.

وی با اشاره به اینکه رسانه های آنطرف آب منتظر فرصت برای سوء استفاده هستند، گفت: ممکن است برخی سوء مدیریت ها مشکلاتی همچون معیشت را در کشور ایجاد کرده باشد اما ما رسانه ها وظیفه داریم مسائل را به گونه ای عنوان کنیم که تداخلی بین مسائل ایجاد نشود.

  او افزود: برای مثال اکنون که کشور در برهه حساسی قرار دارد و زمان انتخابات نزدیک است نباید سوء مدیریت ها و مشکلات موجود خللی در حضور مردم در انتخابات ایجاد کند.

  سهرابی در این راستا همفکری و هم افزایی رسانه های همسو با انقلاب را مهم خواند و بر اهمیت آن جهت پاسخ به مطالبات مردم و نظام و انقلاب تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر همفکری و هم افزایی رسانه های خط انقلاب

تاکید مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس بر همفکری و هم افزایی رسانه های خط انقلاب