مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-11ورزشي

تعطیلی دوساله فوتسال ناشنوایان بخاطر کرونا


سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: 2 سال است که فوتسالیست های ناشنوا در بلاتکلیفی بسر می برند و هیچ برنامه ای برای آماده سازی آنها پیش بینی نشده است.

- سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: 2 سال است که فوتسالیست های ناشنوا در بلاتکلیفی بسر می برند و هیچ برنامه ای برای آماده سازی آنها پیش بینی نشده است.

علیرضا رعدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از 2سال گذشته که هدایت تیم فوتسال ناشنوایان را بر عهده گرفتم هدفم قهرمانی این تیم در سطح آسیا و جهان بود و برنامه های زیادی برای موفقیت تیم پیش بینی کرده بودم که متاسفانه عملیاتی نشد.

وی گفت: بعد از لغو اعزام این تیم به بازیهای آسیایی هنگ کنک و سپس مسابقات جهانی، اردوهای این تیم به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل شد و ابن بلاتکلیفی همچنان ادامه دارد.

رعدی افزود: امسال نیز چون تا پایان 2021 مسابقاتی برای تیم فوتسال ناشنوایان پیش بینی نشده، بعید می دانم فدراسیون برنامه ای برای آماده سازی تیم در نظر گرفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم فدراسیون زودتر تکلیف این تیم را مشخص کند تا برنامه های خود را برای تشکیل دوباره تیم فوتسال ناشنوایان آغاز کنیم.

رعدی در پایان با اشاره به جوانگرایی در تیم گفت: به دلیل بالا بودن رنج سنی اکثر بازیکنان تیم فوتسال ناشنوایان، این تیم نیاز به جوانگرایی دارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دوساله فوتسال ناشنوایان بخاطر کرونا

تعطیلی دوساله فوتسال ناشنوایان بخاطر کرونا