مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-11اجتماعي

تامین امنیت و حفاظت آثار تاریخی مناطق مرزی خداآفرین و جلفا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تامین امنیت و حفاظت آثار تاریخی مناطق مرزی خداآفرین و جلفا با همکاری فرماندهی مرزبانی استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبرداد تامین امنیت و حفاظت آثار تاریخی مناطق مرزی خداآفرین و جلفا ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تامین امنیت و حفاظت آثار تاریخی مناطق مرزی خداآفرین و جلفا با همکاری فرماندهی مرزبانی استان خبر داد.

احمد حمزه زاده در دیدار با معاون عملیاتی مرزبانی استان، اظهار کرد: به سبب غنای مواریث تاریخی در سرتاسر استان، بخشی از آثار تاریخی و همچنین جاذبه های گردشگری در مناطق مرزی قرار گرفته اند که در تامین امنیت آن ها فرماندهی مرزبانی استان نقش بسزایی دارد.

وی با بیان این که در راستای ارتقا تعاملات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی و فرماندهی مرزبانی استان اقدامات لازم مورد بررسی قرار گرفت، گفت: به همین منظور اقدامات مشترکی در راستای تامین امنیت گردشگران مناطق مرزی حفاظت، مرمت و بازسازی آثار تاریخی، مقابله با حفاری غیرمجاز در مناطق هدف انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین امنیت و حفاظت آثار تاریخی مناطق مرزی خداآفرین و جلفا

تامین امنیت و حفاظت آثار تاریخی مناطق مرزی خداآفرین و جلفا