مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-11سياسي

از فراموشی قول تولید اسطرلاب دانش آموزی تا آموزش عکاسی نجومی با دستان خالی


گروه های انجمن های نجومی آماتوری معتقد هستند که این گروه ها بیشتر نیازمند مساعدت کشور برای ترویج این علم در میان مردم هستند و دستاوردهای این حوزه نباید به فراموشی سپرده شود.

- گروه های انجمن های نجومی آماتوری معتقد هستند که این گروه ها بیشتر نیازمند مساعدت کشور برای ترویج این علم در میان مردم هستند و دستاوردهای این حوزه نباید به فراموشی سپرده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی انجمن نجوم آماتوری ایران نشست ویژه ای در زمینه نجوم آماتوری برگزار شد و طی آن فعالان این عرصه به بیان فعالیت های خود و همچنین مشکلات خود پرداختند.

بوروکراسی مانعی در سر راه گروه های آماتوری نجوم محمود خوشنویسان از گروه انجمن نجوم دامغان با تاکید بر اینکه با همت خیران و دانشجویان و دانش آموزان توجه خاصی به این حوزه علمی شده است، گفت: فعالیت این انجمن از سال 1379 با تلسکوپی که از آموزش و پرورش گرفته بودیم، آغاز شد و برنامه های رصدی خود را از مدارس آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه جلسات هفتگی این انجمن حتی در زمان شیوع کرونا متوقف نشد، ادامه داد: همکاری در پروژه های بین المللی آماتوری، ترجمه کتب، پیاده سازی نرم افزارهای هوشمند از جمله دستاوردهای تحقیقاتی این انجمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فراموشی قول تولید اسطرلاب دانش آموزی تا آموزش عکاسی نجومی با دستان خالی

از فراموشی قول تولید اسطرلاب دانش آموزی تا آموزش عکاسی نجومی با دستان خالی