مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-11فرهنگي

بازیگر بی حاشیه ای که در سکوت مدیران به خانه ابدی بدرقه شد


پیکر بیژن افشار بازیگر بااخلاق و بی حاشیه تئاتر، سینما و تلویزیون در سکوت مدیران و مسئولان فرهنگی و هنری به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصبح دوشنبه 20 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

بیژن افشار از اعضای فعال انجمن بازیگران خانه تئاتر بود و علاوه بر تجربه بازی در نمایش های مختلف در سینما و تلویزیون ایران نیز حضور مستمری داشت.

بازی در فیلم های سینمایی مربای شیرین ، قلب های ناآرام ، در وجه حامل ، خبر خاصی نیست ، خیابان دیوار ، پیچ جاده نمناک ، تابو ، تمشک و مجموعه های مختارنامه ، شهریار ، خواب بلند ، پرواز در ارتفاع صفر ، یلدا و … بخشی از فعالیت های این هنرمند است.

با وجود گذشت یک روز از درگذشت این هنرمند و برگزاری مراسم خاکسپاری وی به جز پیام تسلیت روابط عمومی خانه تئاتر که البته به صورت رسمی نیز برای رسانه ها ارسال نشد و تنها در صفحه اجتماعی خانه تئاتر قرار گرفت، هیچ مدیر و مسئول تئاتری یا تلویزیونی درگذشت این هنرمند را تسلیت نگفت.

در حالی که حداقل انتظار می رفت از طرف یکی از مدیران تئاتر و یا رسانه ملی برای درگذشت هنرمندی که تا روزهای آخر زندگی درگیر پروژه های تئاتری و تلویزیونی بود پیام تسلیتی صادر شود تا شاید حداقل تسلای خاطری برای بازماندگانش باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر بی حاشیه ای که در سکوت مدیران به خانه ابدی بدرقه شد

بازیگر بی حاشیه ای که در سکوت مدیران به خانه ابدی بدرقه شد