مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-11اقتصادي

آغاز تولید کاندنسیت در مجتمع اتان گیری پالایش پارسیان سپهر


به همت متخصصین داخلی و با استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا در مجتمع استحصال اتان ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان های مهر و عسلویه، محصول کاندنسیت (+C5) به تولید رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش پارسیان سپهر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، صبح امروز از نخستین محصول مجتمع استحصال اتان در شهرستان های مهر و عسلویه (+C5) رونمایی شد.

این محصول یکی از میعانات غنی و گرانقیمتی است که با استفاده از تکنولوژی مدرن و روز دنیا جداسازی شده و برای تولید بنزین و سوخت های تک کاربرد و استفاده دارد.

گاز طبیعی که از مخازن گازی استحصال می شود عمدتاً حاوی حجم قابل ملاحظه ای میعانات گازی یا هیدروکربن های مایع است که عمدتاً از پنتان و هیدروکربن های سنگین تر مانند سی5پلاس  (+C5) تشکیل شده و به شیوه های مختلف قادر به تبدیل به نفت سفید، بنزین، سوخت جت و.

هستند.

میعانات گازی تولیدی پالایش پارسیان سپهر به دلیل نداشتن H2S و مرکاپتان و همچنین پایین بودن مقدار آب  و جداسازی گوگرد از آن نه تنها جزو شفاف ترین محصولات در این حوزه است بلکه به همین دلیل با جلوگیری از تولید آلاینده ها دارای ارزش های زیست محیطی نیز می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تولید کاندنسیت در مجتمع اتان گیری پالایش پارسیان سپهر

آغاز تولید کاندنسیت در مجتمع اتان گیری پالایش پارسیان سپهر