مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11سياسي

33 هزار پرس غذا توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم خوزستان توزیع می شود


صادق شاهوارپور مسوول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان از پخت و توزیع بیش از 33 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خوزستان خبر داد.

- صادق شاهوارپور مسوول بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص ادامه کمک های مومنانه و لزوم توجه به خانواده های نیازمند در این ماه پر خیر و برکت، معاونت عملیات جهادی ناحیه دانشجویی خوزستان با همت دانشجویان مومن و حزب الهی نسبت به پخت و توزیع غذا اقدام خواهد کرد.

وی افزود: دانشجویان بسیجی دانشگاه های سراسر استان در لبیک به اوامر رهبر معظم انقلاب همواره پیشگام بوده و این بار در روزهای کرونایی و ماه رمضان به میدان آمده اند تا همدلی خود با مستضعفان استان را به نمایش بگذارند.

مسوول بسیج دانشجویی استان خوزستان گفت: در این امر حَسنه و  به همّت گروه های جهادی بسیج دانشجویی در شهرهای مختلف استان، پخت و توزیع غذای گرم در دستورکار قرار گرفت که انشالله بیش از 33 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تهیه و در بین عزیزان نیازمند در سطح استان خوزستان توزیع می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین در شبهای قدر نیز تعداد هفت هزار پرس افطاری ساده ویژه خانواده های نیازمند شامل آش رشته، شیر، زولبیا بامیه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار پرس غذا توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم خوزستان توزیع می شود

33 هزار پرس غذا توسط بسیج دانشجویی در مناطق محروم خوزستان توزیع می شود