مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-11سياسي

توزیع 240 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 240 پرس غذای گرم به همت خیران نیکوکار، پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 240 پرس غذای گرم به همت خیران نیکوکار، پخت و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

قباد مبشری در بازدید از آشپرخانه مهدوی مدرسه توحیدی یاسوج، افزود: این نهاد در در دومین سال پیاپی به منظور پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، آشپرخانه های مهدوی را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان، 35 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در کهگیلویه و بویراحمد در حال پخت و پز غذای گرم و توزیع بین نیازمندان استان است، اظهار کرد: در این خصوص تاکنون، در این آشپزخانه ها، 240 هزار پرس غذای گرم به همت خیران و مردم نیکوکار پخت و بین خانواده های مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد به توزیع بسته های غذایی بین خانواده نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این ماه مبارک تاکنون 23 هزار بسته غذایی بین نیازمندان در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 240 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 240 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد