مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-11اقتصادي

8330 قطعه زمین به زوج های جوان در گلستان واگذار شد


تاکنون هشت هزار و 332 قطعه زمین با کاربری مسکونی به مساحت دو میلیون و 500 هزار متر مربع به زوج های جوان فاقد زمین در روستاهای گلستان واگذار شده است.

- ، سیدمحمد حسینی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بنیاد مسکن گلستان از زوج های جوان، مستاجران و فاقدان زمین برای ساخت مسکن در روستاها حمایت می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: این کار در راستای ماده چهار قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن بوده که بنیاد نسبت به تملک اراضی ملی در محدوده روستاها اقدام می کند و بعد از تفکیک و آماده سازی، این اراضی به واجدان شرایط واگذار می شود.

وی گفت: در گلستان، تاکنون هشت هزار و 332 قطعه زمین با کاربری مسکونی به مساحت دو میلیون و 500 هزار متر مربع به متقاضیان واگذار شده است.

حسینی اضافه کرد: بیشترین آمار واگذاری مربوط به شهرستان های کلاله با سه هزار و 310 قطعه، مراوه تپه با دو هزار و 582 قطعه و گنبدکاووس با 776 قطعه است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان توضیح داد: این شهرستان ها دارای بیشترین واحد مسکونی بی دوام روستایی بوده و مستاجر هم هستند و واگذاری این اراضی به نوسازی واحدهای مسکونی در این شهرستان ها کمک کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8330 قطعه زمین به زوج های جوان در گلستان واگذار شد

8330 قطعه زمین به زوج های جوان در گلستان واگذار شد