مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-11سياسي

زارعی: آرایش انتخاباتی پرسشگرانه کمک کار انتخاباتی جبهه انقلاب است


شهرها و روستاهای ایران نسبت به آینده پرسش دارند؛ پرسش ها فراگیر شده ایرانیان در وضعیت شک مثبت هستند و این آرایش انتخاباتی جدید و پرسشگرانه قطعا کمک کار انتخاباتی جبهه مردمی انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نشست انتخاباتی شورای مرکزی نهضت استادی گفت: 39 روز یعنی بالغ بر 900 ساعت به رویداد  انتخاباتی و بزرگ ایران زمان داریم و این مقدار زمان در نسبت با مدت مشابه خود در دفاع مقدس برای فتوحات بزرگ، زمان زیادی است و می شود در این فرصت باقی مانده خرمشهرهای بزرگی را با نیروی لایزال ملت آزاد کرد.

  وی اظهار داشت: برای ادراک اهمیت و بزرگی 39 روز جهت کنش های کمی و کیفی انتخابات؛ در نهضت استادی ایران به عنوان جریان پیشرو در جهاد تبیین و هدایت جنگ نرم  باید گفت اگر  در فاصله 15 روزه از عملیات کربلای 4 تا کربلای 5 تفکر کنیم در خواهیم یافت  که چگونه پس از یک شکست و یا عدم الفتح در کربلای 4، تمهیدات 15 روزه ایرانیان توانست به خلق عملیات شکوهمند  کربلای 5 منجر گردد.

  عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس افزود: یکی از تفاوت های انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نسبت به انتخابات های دیگر آرایش پرسشی بخشهای مختلف جامعه به اصل انتخابات و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: آرایش انتخاباتی پرسشگرانه کمک کار انتخاباتی جبهه انقلاب است

زارعی: آرایش انتخاباتی پرسشگرانه کمک کار انتخاباتی جبهه انقلاب است