مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-11اقتصادي

سالمندان چگونه برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، آنچه از مشاهدات میدانی در برخی شهرها به خصوص کلانشهر تهران شاهد هستیم، تجمع و ازدحام برای تزریق واکسن است.

در حالی که مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا به دفعات عنوان کرده اند که انجام واکسیناسیون بر اساس اولویت های اعلامی است.

جعفر صادق تبریزی رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، با بیان اینکه حدود یک میلیون و صد هزار نفر در کشور بالای 80 سال هستند، گفت: واکسن مورد نیاز برای واکسیناسیون افراد بالای 80 سال موجود است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: برای واکسیناسیون افراد 75 سال به بالا منتظر ورود واکسن هستیم و به محض ورود واکسن، تزریق برای این گروه سنی آغاز خواهد شد.

تبریزی با بیان اینکه حدود 840 هزار نفر بالای 75 سال و تا 80 سال داریم و یک هفته برای واکسیناسیون این افراد زمان در نظر گرفتیم، گفت: دو روز اول پیامک می زنیم به این افراد و بعد از آن درخواست می کنیم افرادی که برای آن ها پیامک ارسال نشده به پایگاه اینترنتی (www.

salamat.

gov.

ir) مراجعه و ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام دو روز بعد برای آن ها پیامک ارسال می شود و زمان و مکان واکسیناسیونشان اعلام خواهد شد.

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، تاکید کرد: طبق برنامه واکسیناسیون جلو می رویم و با توجه به ظرفیتی که وجود دارد از افراد برای انجام واکسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالمندان چگونه برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند؟

سالمندان چگونه برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند؟