مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-11اجتماعي

تدوین بسته شیوه های فرزندپروری مثبت برای والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه


معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی از تدوین بسته شیوه های فرزندپروری مثبت برای والدین دانش آموزان استثنایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبستر اصلی آموزش ها از طریق فضای مجازی و شبکه شاد است اظهار کرد: علاوه بر آموزش های مجازی، آموزش های منزل محور و ارسال درس نامه نیز در دستور کار آموزش و پرورش استثنایی قرار دارد و شبکه شاد نیز با پیگیری های آموزش و پرورش استثنایی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مناسب سازی شده است.

وی گفت: هم چنین برای دانش آموزان استثنایی که از داشتن وسایل ارتباطی هوشمند برای دسترسی به شبکه شاد محروم بودند از طریق مشارکت سازمان آموزش پرورش استثنایی و ادارات کل استان ها وسیله ارتباطی هوشمند تهیه شد.

هداوند در ادامه اظهار کرد: جهت دسترسی معلمان و دانش آموزان به محتوای آموزشی استاندارد، 8 هزار محتوای استاندارد تولید شده است که تاکنون 6 هزار محتوا در کانال های آموزش و پرورش استثنایی در شبکه شاد بارگذاری شده است.

معاون برنامه ریزی آموزشی و توان بخشی با بیان برخی تفاوت های آموزش و پرورش استثنایی با آموزش و پرورش عادی، گفت: آموزش و پرورش عادی از برنامه درس ملی بهره می گیرد و آموزش و پرورش استثنایی برنامه درسی انطباق یافته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین بسته شیوه های فرزندپروری مثبت برای والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه

تدوین بسته شیوه های فرزندپروری مثبت برای والدین دانش آموزان با نیازهای ویژه