مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-11اقتصادي

لزوم صرفه جویی 700 مگاواتی برق در تابستان امسال


برای جلوگیری از خاموشی ها، تابستان امسال در استان فارس باید 700 مگاوات برق صرفه جویی شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: برای جلوگیری از خاموشی ها، تابستان امسال در استان فارس باید 700 مگاوات برق صرفه جویی شود.

عنایت الله رحیمی در جلسه با مدیران برق استان فارس که با موضوع وصول مطالبات و پیک مصرف برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه فارس استان رو به صنعتی شدن و گرایش به صنایع بزرگ و انرژی بر است، سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت ها به ویژه صنعت برق باید با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با اشاره به اینکه در حال حاضر صنایع فولاد، آلومنیوم و صنایع زیر دستی آن، کرومیت و منگنز در استان ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است، تاکید کرد: در این صنایع زیرساخت هایی همچون برق حرف اول را میزند از این رو سرمایه گذاری در این زیرساخت ها ضروری است.

استاندار فارس با بیان اینکه قطعا سال آینده و سال های بعد مصرف برق استان در حوزه صنعت بیشتر از امسال و سال های قبل خواهد بود، گفت: با سرمایه گذاری در زمینه تاسیس و راه اندازی پست های جدید و نیروگاه ها، می توانیم پاسخگوی نیازهای توسعه استان باشیم.

رحیمی همچنین بر افزایش بهره وری و جلوگیری از پرتی برق، استفاده بهینه و همچنین تولید بیشتر برق را مواردی عنوان کرد که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صرفه جویی 700 مگاواتی برق در تابستان امسال

لزوم صرفه جویی 700 مگاواتی برق در تابستان امسال