مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-11سياسي

تعطیلات فطر و تجربه تلخی که نباید تکرارش کنیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به تعطیلات پیش رو در عید فطر گفت: نباید اجازه داد که تجربه تلخ سفرهای گذشته که به همه گیری کرونا و افزایش بستری ها و فوتی ها انجامید تکرار شود.

- دکتر نوید دانایی در گفت وگو با ایسنا ضمن برحذر داشتن شهروندان از برنامه ریزی برای هرگونه سفر احتمالی در تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: متاسفانه تجربه تلخ سفرها در چند مرحله و از جمله در تعطیلات نوروزی به سیر صعودی مواد ابتلا و بستری در کشور و استان انجامید از همین رو از عموم شهروندان استان انتظار می رود که به هیچ عنوان برای تعطیلات پایان هفته برنامه ریزی سفر نداشته باشند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به محدودیت ها در ترددها خواستار برخورد با متخلفین احتمالی در تعطیلات منتهی به عید فطر شد.

وی با اشاره به کاستن از شدت همه گیری در چند روز اخیر افزود: اگرچه وضعیت استان از قمز به نارنجی تقلیل یافته اما همچنان شاهد روند بستری ها در مناطق تحت پوشش دانشگاه هستیم به طوری که در 48 ساعت گذشته 58 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های علوم پزشکی سمنان شناسایی شده است.

دکتر دانایی با بیان اینکه نباید تجربه تلخ سفرها در دوره های قبل تکرار شود ادامه داد: متاسفانه با تغییر وضعیت رنگ بندی ها در استان شاهد کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی در استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات فطر و تجربه تلخی که نباید تکرارش کنیم

تعطیلات فطر و تجربه تلخی که نباید تکرارش کنیم