مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-11سياسي

ندای صلح پَرِ شال انتحاری


افغانستان در فرقه گرایی ماموران سرویس های اطلاعاتی خارجی محاصر شده، همان هایی که صلح را از زیر پَرِ شال انتحاری شان نشان می دهند و با تفرقه افکنی میان گروه های مذهبی و مردم می کوشند تا دیگری را متهم به درنده خویی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمحمود کمال آرا پژوهشگر مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت: افغانستان در فرقه گرایی ماموران سرویس های اطلاعاتی خارجی محاصر شده است.

همان هایی که صلح را از زیر پَرِ شال انتحاری شان نشان می دهند و با تفرقه افکنی میان گروه های مذهبی و مردم می کوشند تا دیگری را متهم به درنده خویی کنند.

مثل یک نامه جعلی که از حزب اسلامی گلبدین حکمتیار به وسیله KHAD در مرکز فرماندهی محمدنبی محمدی رهبر مجاهدین رقیب گذاشتند که به محمدی هشدار دهند، حکمتیار در حال نقشه هایی است تا خود را از شر او آزاد کند.

اگر تکه های پرچم داعش یا دست نوشته های جا مانده القاعده و سایر گروه های تکفیری را در حوادث اخیر افغانستان دنبال کنیم، دیری نخواهد گذشت که مسیر خودزنی ها و تحریک عناصر تروریستی و جذب آنان جهت انجام حملات دیگر، به کشورهای اروپایی ختم خواهد شد.

هر چند تلاش سرویس های خارجی برای نشان دادن دوباره ی چهره ی زشت و وحشیانه گروه های تروریستی در این مقطع از روابط منطقه ای و بین المللی جای تامل دارد، اما تقویم تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندای صلح پَرِ شال انتحاری

ندای صلح پَرِ شال انتحاری