مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-05-11سياسي

اضافه شدن یک کشتی به مسیر خارگ - بوشهر/ طرح تردد به جزیره بازنگری می شود


طبق مذاکرات صورت گرفته با نیروی دریایی سپاه استان و موافقت آنها مقرر شده یک کشتی مسافربری با ظرفیت مناسب در مسیر دریایی بوشهر به خارگ مستقر گردد که همه مجوزهای آن نیز اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جزیره خارگ، ناصر ابراهیم امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه ها باید اخباری که امیدآفرین را منتشر کنند چراکه امید نبض جامعه است و در شرایطی  که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سعی به القا و نشان دادن ناکارآمدی نظام به هر روش هستند یکی از ابزارهایی که مورد هدف قرار می دهند رسانه ها هستند.

بخشدار جزیره خارگ افزود: خوشبختانه رسانه های ما هوشیاری لازم را دارند و یکی از راه های خنثی کردن توطئه های آنها حفظ اتحاد داخلی  که نظام داخلی جمهوری اسلامی است و برنامه ما حضور رسانه ها در برنامه ها و جلسات دوره ای به صورت نظام مند است.

ابراهیمی ابراز داشت: ارتباط رسانه ها و دولت یک ارتباط دو سویه است، هم دولت نیازمند کمک رسانه ها است و هم باید چتر حمایتی خود را بر سر رسانه ها بگستراند، رسانه ها در کل دنیا یک نقش بی بدیل در ارائه اخبار و اطلاعات دارند و در  جریان سازی که اتفاق می افتاد باید ملزومات رسانه ای رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن یک کشتی به مسیر خارگ - بوشهر/ طرح تردد به جزیره بازنگری می شود

اضافه شدن یک کشتی به مسیر خارگ - بوشهر/ طرح تردد به جزیره بازنگری می شود