مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 08:352021-05-11اقتصادي

انیمیشن ایرانی؛ صعود یا افول/ چرا جای کاراکترهای ایرانی در دنیای بچه ها خالی است؟


مریم سواری؛ کودکی را در نوشت افزار می بینم که تی شرتی با طرح اسپایدرمن پوشیده و بلافاصله در ادامه جمله مادرش برای خرید دفتر می افزاید که جلد روی دفتر حتما اسپایدرمن باشد! دختربچه هایی در خیابان با کوله هایی که طرح .

- صنعت انیمیشن ایرانی که صنعتی نوپا و در حال شکل گیری است، مسیر پر پیچ و خمی را تا کنون طی کرده، اما هنوز موفق نشده که مقدار هرچند اندکی از محبوبیت انیمیشن های خارجی را به دست آورد؛ به راستی علت چیست؟ گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- مریم سواری؛ کودکی را در نوشت افزار می بینم که تی شرتی با طرح اسپایدرمن پوشیده و بلافاصله در ادامه جمله مادرش برای خرید دفتر می افزاید که جلد روی دفتر حتما اسپایدرمن باشد! دختربچه هایی در خیابان با کوله هایی که طرح السا و آنا از انیمیشن فروزن را دارند، پیاده روی می کنند؛ و در همین نزدیکی ها دختربچه ای از کودکان فامیل اصرار می کند که طرح کیک تولدش باید دختر کفش دوزکی باشد.

! به طور یقین می توان گفت که انیمیشن تاثیر زیادی بر کودکان می گذارد.

اسپایدرمن، فروزن، دختر کفش دوزکی، بن تن و بسیاری از کاراکتر های انیمیشنی نام آشنای دیگر، امروزه بدل به قسمتی جدا ناپذیر از زندگی کودک ایرانی شده اند؛ حال سوال این است که چرا با وجود حساسیت های موجود، تا کنون موفق نبوده ایم که جایگزین مناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن ایرانی؛ صعود یا افول/ چرا جای کاراکترهای ایرانی در دنیای بچه ها خالی است؟

انیمیشن ایرانی؛ صعود یا افول/ چرا جای کاراکترهای ایرانی در دنیای بچه ها خالی است؟