مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-05-11اقتصادي

معرفی بزرگترین بازارهای مبل ایران


همیشه انتخاب مکان مناسب یا به اصطلاح صنف فروش برای خرید ملزومات مورد نیاز یک خانه و یا محل کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از اقلام مهم در دکوراسیون هرخانه ای مبلمان منزل است، - علاوه بر رعایت نکات خرید از جمله جنس چوب، نوع پارچه و متریال به کار رفته در نشیمن انتخاب یک بازار مبل که بتواند تمامی خواسته های شما که شامل تنوع مدل و قیمت گذاری مناسب را در نظر بگیرد مسئله ای بوده که از کنار آن نمی توان به راحتی گذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام وب سایت اثاث چین، در این مطلب سعی برآن شده تا 5 مورد از بازارهای مبلمان و دکوراسیون مطرح در این حیطه را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

با ما در ادامه همراه شوید.

شماره پنج: بازار مبل ملایر اگر بخواهیم شهری با قدمت زیاد در زمینه تولید مبلمان استیل را معرفی نماییم، ملایر اولین شهری بوده که به ذهن خطور می­کند.

ملایر از چند سال گذشته به عنوان پایتخت مبل و منبت ایران نامگذاری گردیده است و طبیعتاً با این اوصاف بازار مبل ملایر یکی از مکان­هایی بوده که برای خریداران مبل به صورت جزیی و صادر کنندگان این محصول جاذبه­ بالایی دارد.

مبل­هایی که عمدتاً در این بازار بزرگ به فروش می ­رسد به چهار دسته مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی و مبل مصری تقسیم می ­شوند چرا که روی تمامی این مبل­ها نیاز به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بزرگترین بازارهای مبل ایران

معرفی بزرگترین بازارهای مبل ایران