مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-05-11سياسي

پیش بینی افزایش 22 شعبه اخذ رای در ملایر


فرماندار شهرستان ملایر از پیش بینی افزایش 22 شعبه اخذ رای در این شهرستان برای انتخابات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، قدرت الله ولدی ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات ملایر با حضور هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، اظهار کرد: افزایش 22 شعبه اخذ رای جدید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان پیش بینی شده که به شعبه هایی با بالاترین میزان تعرفه های مصرفی اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به تصمیم وزارت کشور مبنی بر افزایش تعداد شعب اخذ رای با پیشنهاد هیات اجرایی گفت: در حال حاضر 14 شعبه اخذ رای جدید در شهر ملایر و هشت شعبه در سطح بخش ها و شهرهای تابعه پیش بینی شده است.

فرماندار شهرستان ملایر رعایت مر قانون، مقررات و رعایت انصاف را اولویت اصلی و فصل الخطاب مجریان برگزاری انتخابات 28 خرداد با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت مردم دانست و تاکید کرد: تلاش دست اندرکاران و عوامل اجرایی انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم ضمن بی طرفی کامل و صیانت از آرای مردم است.

وی با بیان اینکه اجازه هیچگونه تخلفی را در روند برگزاری فرآیند انتخابات نمی دهیم بر آمادگی کامل شهرستان ملایر برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، پرشور و سالم تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 22 شعبه اخذ رای در ملایر

پیش بینی افزایش 22 شعبه اخذ رای در ملایر