مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-11سياسي

فرهنگ زندگی با کرونا باید ترویج یابد


حقیقت این است که بعد از 15 ماه از شیوع کرونا باید فرهنگ زندگی با کرونا در سطح جامعه نهادینه شود و به برخی موضوعات نباید شک داشته باشیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان بیان کرد: حقیقت این است که بعد از 15 ماه از شیوع کرونا باید فرهنگ زندگی با کرونا در سطح جامعه نهادینه شود و به برخی موضوعات نباید شک داشته باشیم.

مجید بیکی، امروز سه شنبه 21 اردیبهشت در ستاد مدیریت شهرستانی کرونا ویروس در نهبندان اظهار کرد: شاید نتوانیم برای مدت طولانی به مردم بگوییم رفت و آمدها را تعطیل کنند، اما این امکان فراهم است که رفت و آمدها را محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه آماری که شبکه بهداشت ارائه می دهد، متاسفانه نشان از افزایش مبتلایان است، تصریح کرد: اگر امروز اعلام کنیم که بیش از 70 درصد مبتلایان کرونا در این شهرستان مربوط به دورهمی ها و نشست های خانوادگی است، سخن گزافی نیست.

فرماندار نهبندان بیان کرد: حقیقت این است که بعد از 15 ماه شیوع کرونا باید فرهنگ زندگی با کرونا در سطح جامعه نهادینه شود و به برخی موضوعات نباید شک داشته باشیم.

بیکی با اشاره به اینکه وقتی متخصصان به این نتیجه رسیده اند بیش از 70 درصد موارد ابتلا مربوط به دورهمی هاست، نباید دیگر تعلل کرد و به رفتارهای قبلی ادامه داد، افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زندگی با کرونا باید ترویج یابد

فرهنگ زندگی با کرونا باید ترویج یابد