مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-11سياسي

تشکیل 5 کمیته تخصصی برای اجرای برنامه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: پنج کمیته تخصصی شهدا و اشخاص، جغرافیا، فرهنگی، اجتماعی و نظامی تشکیل شده که در راستای نظارت بر محتوای کمیته ها سه کارگروه نطارت تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس است استان مرکزی از سال های گذشته برای این مسئله برنامه ریزی های جدی انجام داده است.

وی افزود: از 6 سال گذشته با تشکیل ستاد پیشینه رزم استان مرکزی بازخوانی و تبیین نقش استان مرکزی در دفاع مقدس آغاز شد و بسیاری از علاقمندان با توجه به علاقمندی و دغدغه ای که داشتند در این ستاد مشغول شدند.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: با تشکیل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی فعالیت در راستای بازخوانی و تبیین نقش استان در دفاع مقدس شکل جدیدی به خود گرفت و کار به شکل ویژه ای دنبال شد که بیش از 18 اجلاسیه تخصصی و یک هزار برنامه فرهنگی در راستای کنگره در سال 98 برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه در سال گذشته با تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فعالیت ها با محوریت کنگره شهدا ادامه پیدا کرد و استان مرکزی توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 5 کمیته تخصصی برای اجرای برنامه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی

تشکیل 5 کمیته تخصصی برای اجرای برنامه هفته دفاع مقدس در استان مرکزی