مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:352021-05-11حوادث

دستگیری شرور سابقه دار در مهدی شهر


فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر گفت: در جریان وقوع درگیری در این شهرستان شرور سابقه دار با شلیک دقیق مأموران انتظامی زمین گیر شد.

- احمد حاج پروانه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی شهر اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در منطقه حاشیه ای شهر مهدی شهر بلافاصله عوامل پلیس امداد این شهرستان به محل واقعه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران انتظامی در صحنه حادثه مشاهده کردند، فرد زورگیر با تهدید سلاح سرد وارد خودرو دو نوجوان مهدیشهری شده و قصد زورگیری از این دو را دارد حاج پروانه از آغاز اقدامات پلیسی و عملیات دستگیری عامل این واقعه خبر داد و گفت: فرد زورگیر نیز در این نبرد با اسپری گاز اشک آور از محل متواری می شود.

این مسئول انتظامی با اشاره به تغییر مراقبت های ویژه تیم یگان امداد در این راستا گفت: در نهایت با شلیک دقیق پلیس و اصابت گلوله به پای مجرم وی زمین گیر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی شهر با بیان اینکه شرور دستگیرشده دارای سوابق متعدد کیفری ازجمله شرارت، سرقت، تعدی به مأمورین و .

در کارنامه خود بوده است گفت: دستگیری و پایان شرارت این فرد توسط مأموران انتظامی موجی از رضایت و خرسندی شهروندان مهدیشهری را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شرور سابقه دار در مهدی شهر

دستگیری شرور سابقه دار در مهدی شهر