مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 13:452021-05-11سياسي

افزایش 10 درصدی صندوق آرای انتخابات در استان اردبیل


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا صندوق آرای انتخاباتی در استان اردبیل 10 درصد نسبت به دوره های قبل افزایش می یابد.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا صندوق آرای انتخاباتی در استان اردبیل 10 درصد نسبت به دوره های قبل افزایش می یابد.

بهروز ندایی در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: 28 خرداد برگزاری انتخابات با شکوه، رقابتی و قانونمداری را در سطح کشور و استان اردبیل شاهد خواهیم بود که در این زمینه مقدمات، امکانات و تجهیزات مورد نیاز مهیا شده است.

وی تصریح کرد: با پیش بینی های انجام شده با توجه به شیوع کرونا برنامه ریزی ها به گونه ای است تا در کنار افزایش صندوق آرا، به نحوی اقدام کنیم تا تراکمی را در شعب اخذ رأی شاهد نباشیم.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هم در افزایش صندوق آرا و هم تعرفه ها و همچنین دستگاه های احراز هویت سعی شده تا به تعداد مورد نیاز تهیه و تدارک این امکانات و زیرساخت ها را شاهد باشیم تا بدون نقص در 28 خرداد انتخابات شایسته ای را در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل به نظاره بنشینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی صندوق آرای انتخابات در استان اردبیل

افزایش 10 درصدی صندوق آرای انتخابات در استان اردبیل