مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-05-11سياسي

مراسم بزرگداشت شهدای مکتب سید الشهدا (ع) کابل برگزار شد


مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مکتب سید الشهدا(ع) کابل با حضور طلاب جامعه المصطفی العالمیه در مدرسه علمیه شهابیه قم برگزار شد.

- ، حجت الاسلام سید حسین وحیدی، ظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مکتب سید الشهدا (ع) غرب کابل که به همت انجمن علمی- فرهنگی شهید هاشمی نژاد، مؤسسه رسانه ای مقداد، مجمع طلاب و علمای طلاب بامیان، انجمن فرهنگی- تبلیغی امام حسن عسکری (علیه السلام)، تشکل پرواز و انجمن فرهنگی رهروان فاطمی طلاب جامعه المصطفی در مدرسه علمیه شهابیه برگزار شد، گفت: یکی از فجایعی که به گواه قرآن کریم در تاریخ همواره روی داده است، موضوع جهل است که در فصول متعدد تاریخ منجر به جنایت های وحشتناکی شده است که فاجعه و جنایت به خون کشیده شدن کودکان دختر بی گناه کابل نیز ریشه در آن دارد.

مسئول مجمع فرهنگی بیت ام البنین (سلام الله علیها) افغانستان در ادامه افزود: قرآن کریم در خطابی به قوم لوط، جهل را موجب گمراهی آنها می داند و در آیاتی نیز با سرزنش برادران یوسف (علیه السلام)، جهل و نادانی آنها را موجب گمراهی آنها معرفی می کند.

همان گونه بنی امیه نیز حکومت خود را بر مبنای جهل مردم بنا نهاد و تا جایی که توانست با قطع کردن پیوستگی سیره اهل بیت (علیهم السلام) با احادیث و سیره نبی (صلی الله علیه و آله) جهل را به سراغ مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهدای مکتب سید الشهدا (ع) کابل برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای مکتب سید الشهدا (ع) کابل برگزار شد