مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-11اقتصادي

مصوبه بر زمین مانده معافیت بیمه مطالبه گلخانه داران کهگیلویه و بویراحمد


در نشست گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 برگزار شد، مشکل گلخانه داران مبنی بر حذف معافیت بیمه گلخانه داران از سوی تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در نشست گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 1400 برگزار شد، مشکل گلخانه داران مبنی بر حذف معافیت بیمه گلخانه داران از سوی تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

محمدامین منوچهری ، مشاور اتاق بازرگانی یاسوج در خصوص حق بیمه گلخانه داران گفت: سال 1361 مصوب شد که واحدهای تولیدی تا 5 نفر کارگر از بیمه معاف هستند این مصوبه سال های بعد هم در سطح ملی تمدید و برای واحدهای تولیدی خصوصا در مناطق محروم اجرا می شد تا یک سال گذشته که سازمان تامین اجتماعی معافیت بیمه 5 نفر را برای استان کهگیلویه و بویراحمد حذف کرد.

وی بیان کرد: در سطح استان برای برقراری معافیت بیمه گلخانه داران اقداماتی صورت گرفته اما سازمان تامین اجتماعی موافقت نمی کند که با توجه به تاکید استاندار و حساسیت شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی قرار شد موضوع به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد تا به بخش تولید خصوصا گلخانه ها که حوزه حساسی است و استان در این خصوص ظرفیت عظیمی دارد کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه بر زمین مانده معافیت بیمه مطالبه گلخانه داران کهگیلویه و بویراحمد

مصوبه بر زمین مانده معافیت بیمه مطالبه گلخانه داران کهگیلویه و بویراحمد