مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 18:152021-05-11پزشكي

کمک 120 میلیون ریالی خانواده جانباز کاشمری به حوزه سلامت


مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک 120 میلیون ریالی خانواده شادروان جانباز 30 درصد کاشمر به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

- دکتر محمدجواد یزدانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: خانواده مرحوم سیدمحمدرضا مهدیان در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه قسمتی از هزینه اولین سالگرد درگذشت این جانباز30 درصد را به مجمع خیرین سلامت کاشمر اهدا کردند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با قدردانی از نگاه انسان دوستانه مردم خیر و نوع دوست کاشمر به حوزه سلامت بیان کرد: 120 میلیون کمک نقدی به یادبود جانباز 30 درصد مرحوم سید محمدرضا مهدیان در نخستین سالگرد فوتش بنا به درخواست خانواده مرحوم در بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر هزینه می شود.

  وی یادآور شد: این جانباز سرافراز  سال هاست از بیماران بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس(ره) بود، که در 22 اردیبهشت سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت.

  دکتر یزدانی با تاکید بر اینکه در سایه همراهی و مشارکت خیرین شاهد تجهیز، نوسازی و احداث مراکز بهداشتی و درمانی در کاشمر طی سال های اخیر بودیم، خاطرنشان کرد: تمامی کمک های دریافتی، پس از واریز به حساب مجمع خیرین سلامت بنا به درخواست و توصیه فرد اهداکننده در حوزه مربوطه هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 120 میلیون ریالی خانواده جانباز کاشمری به حوزه سلامت

کمک 120 میلیون ریالی خانواده جانباز کاشمری به حوزه سلامت