مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-11بين الملل

پکن: از گفت وگو میان ایران و عربستان استقبال می کنیم


سخنگوی وزارت امورخارجه چین گفت که پکن از گفت وگو میان ایران و عربستان سعودی استقبال می کند، چراکه این امر به نفع صلح و ثبات منطقه است.

- سخنگوی وزارت امورخارجه چین گفت که پکن از گفت وگو میان ایران و عربستان سعودی استقبال می کند، چراکه این امر به نفع صلح و ثبات منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هوآ چون یینگ سخنگوی وزارت امورخارجه چین در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه ایران گفت وگو با عربستان را تایید کرده است، گفت: ما از این مسئله استقبال می کنیم.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه چین، وی ادامه داد: چین خوشحال است که می بیند این کشورها برای بهبود روابط خود که موجب صلح و ثبات منطقه ای می شود، با هم در ارتباط هستند و گفت وگو می کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این دستیار وزیر امورخارجه آمریکا و شاه محمود قریشی وزیر امورخارجه پاکستان نیز از رایزنی ها میان ایران و عربستان استقبال کرده اند.

چندی پیش روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی ادعا کرد که مقامات ایران و عربستان در بغداد با یکدیگر دیدار کرده و وارد گفت وگوهای مستقیم شده اند.

در همین راستا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه دور جدیدی از گفت وگوها بین تهران و ریاض در فضای مناسبی برگزار شده و مقامات سعودی نیز در وزارت خارجه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: از گفت وگو میان ایران و عربستان استقبال می کنیم

پکن: از گفت وگو میان ایران و عربستان استقبال می کنیم