مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:252021-05-11سياسي

علیزاده: تعدد نامزدها، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد


نماینده مردم دامغان در مجلس نسبت به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا، ابراز امیدواری کرد و گفت: تعدد نامزدها، - نماینده مردم دامغان در مجلس نسبت به برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا، ابراز امیدواری کرد و گفت: تعدد نامزدها، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد.

علی اکبر علیزاده برمی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی از فضای انتخابات پیش رو اظهار کرد: به نظرم شور و شوق انتخاباتی مخصوصا بین جوانان مطلوب است.

این شور و شوق هنوز به ایده آل نزدیک نشده است، اما به نظرم این مطلب که عده ای در مورد ناامیدی مردم و کاهش مشارکت در انتخابات عنوان می کنند، صحیح نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه مردم در حال شناخت نامزدهای احتمالی هستند، گفت: من در جلسات متعددی با حضور افکار و عقاید مختلف حضور پیدا کرده ام، برآیند شخصی بنده این است که مردم با ناامیدی و دلسردی از صندوق رأی فاصله زیادی دارند و مردم ایران در این دوره همچون دوره قبلی نسبت به حضور پای صندوق رأی احساس وظیفه می کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس اظهار کرد: عده ای قصد دارند مردم را ناامید کنند و این توطئه چیز جدیدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: تعدد نامزدها، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد

علیزاده: تعدد نامزدها، قدرت انتخاب مردم را بالا می برد