مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-05-12ورزشي

ستاره شیمیدر قم در بسکتبال کاپ آسیا


ستاره تیم بسکتبال شیمیدر قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران برای حضور در مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تیم شیمیدر قم ارسلان کاظمی بود که در تک تک بازی های این تیم در حد و اندازه یک ستاره ظاهر شد و این بازیکن با تجربیات بالای خود کمک زیادی به نماینده قم برای ایستادن روی سکوی سوم لیگ برتر کرد.

کاظمی در هیچ مسابقه ای از فصل سپری شده لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، بازیکن متوسطی نبود و همواره با ریباندهای منحصر به فرد خود و همچنین تاثیرگذاری مستقیم در تغذیه دیگر بازیکنان تیمش و حضور به موقع زیر سبد حریفان، در بین اهالی بسکتبال و طرفداران پرتعداد این رشته و تیم شیمیدر زبان زد خاص و عام بود.

این بازیکن بزرگ که از نظر اخلاقی و فنی همواره در سطح بالایی قرار داشته و با تجربه بازی در مسابقات لیگ معتبر NBA یک چهره شناخته شده در بسکتبال آسیا و جهان است پس از کسب رتبه سومی لیگ برتر با تیم شیمیدر قم اکنون یکی از مهره های مد نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 است.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان بسکتبال کشورمان به منظور شرکت در پنجره سوم انتخابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره شیمیدر قم در بسکتبال کاپ آسیا

ستاره شیمیدر قم در بسکتبال کاپ آسیا